روانشناس گیشا (کوی نصر) دکتر شیرین ولی زاده + رزرو آنلاین

روانشناس گیشا

فعالیت ها، و تخصص و تحصیلات دکتر شیرین ولی زاده

بهترین روانشناس معتبر گیشا، دکتر شیرین ولی زاده است که در حوزه ی روانشناسی و مشاوره فعالیت دارد، او در محله گیشا خدماتی با کیفیت مانند مشاوره و روانشناس حضوری را به شما عزیزان ارائه میدهد. او در گرایش تربیتی مدرک دکترای روانشناسی دارد، همچنین کارشناسی ارشد روانشناس کودکان استسنایی را نیز دارد، تمرکز و تعهد او در حوزه سلامت روانی را میتوان در میزان تخصص و تحصیلات او دید، فعالیت های او در رسانه با عنوان مشاور و کارشناس در حوزه های مختلفی از روانشاسی، از خصوصیات ویژه ی او است، دکتر شیرین ولی زاده با فعالیت های مدیایی و تلویزیونی خود، باعث افزایش آگاهی عموم با به اشتراک گذاری تجربه و دانش روانشناسی خود شده است.

تماس با زندگی شیرین

در همایش های ملی دکتر شیرین ولی زاده بطور حرفه ای در حوزه ی روانشناسی سخنرانی کرده است، دکتر شیرین ولی زاده با افراد مختلفی همکاری داشته که این موضوع باعث ارائه ی راهنمایی هایی ارزشمند به افراد میشود.

دکتر شیرین ولی زاده بطور حضوری، آنلاین، و تلفنی در حوزه های مختلف روانشاسی و مشاوره فعالیت دارد، و به هر فردی که در زمینه روانی به آگاهی و مشاوره و راهنمایی نیاز دارند، بطور حرفه ای خدمات ارائه میدهد. او به افراد با استفاده از موثرترین و رایج ترین راه و روش های مشاوره کمک میکند تا کیفیت زندگیشان را بهبود، و مسائل روانی و مشکلات خود را به درستی حل کنند.

هلدینگ خانه شیرین

روانشناس گیشا، برگزار کننده ی کارگاه های آموزشی در زمینه های مختلفی از روانشناسی سازمانی و فردی است، مزایای این کارگاه ها برای افراد، افزایش مهارت های روانشاسی سازمانی و فردی بوده و باعث ارتباطات و عملکرد بهتر افراد در زندگیشان و محیط کاریشان میشود. موسس هلدینگ خانه شیرین، دکتر شیرین ولی زاده، در حوزه های روانشناسی و مشاوره، و آموزشی، با تیم تخصصی خود به افراد، خدمات مختلفی ارائه میدهد، او با تیم تخصصی خود در این هلدینگ، خدمات مختلف و خوبی به کسانی که خواهان رشد و بهبود عملکرد شخصی و افزایش سلامت روانی خود هستند.

در مرکز مشاوره و روانشناسی خانه شیرین، در حال حاضر دکتر شیرین ولی زاده و تیم تخصصی او، برای ارائه ی خدمات با کیفیت روانشناسی و مشاوره به افراد آماده است. دکتر شیرین ولی زاده با تجربه و تعهدی که دارد، کسانی را که در زندگیشان خواهان تغییر و بهبودن را کمک میکند تا زندگی بهتر و سالمتری داشته باشند.

تماس با زندگی شیرین

شعار و اهداف روانشناس گیشا  

روانشناس گیشا، دکتر شیرین ولی زاده، با شناختن مراجعه کننده و بهبودی او، اهداف خود را تعیین میکند. روانشناس گیشا، دکتر شیرین ولی زاده، دکتری متجرب و درمانگر بوده که علاوه بر رفع علایم، به شناخت افراد و ریشه ی مشکلاتشان نیز میپردازد.

این موارد مهم ترین تفاوت دکتر شیرین ولی زاده از دیگر مراکز مشاوره و روانشناسان است.

آموزش شناختن خود، از هدف های مهم و اصلی دکتر شیرین ولی زاده است. دکتر شیرین ولی زاده با دپارتمان های مختلفی که در حوزه های مختلف ایجاد کرده، به افراد کمک میکند تا بتوانند بهتر خودشان را شناخته و علاوه بر ارتقای کیفیت زندگیشان، توانایی هایشان را نیز پیدا کنند. این موضوع علاوه بر بهبود و رفع علایم روانی، به تغییراتی ماندگار و عمیق در زندگی مراجعه کننده میشود.

شعاردرست دکتر شیرین ولی زاده، شناخت خود و صداقت داشتن با خود است،  که هدفی بسیار بالاتر و بهتر از رفع علایم است. تاکیید دکتر شیرین ولی زاده بر روی تغییر و درمان و بهبودی واقعی در زندگی افراد است، که نتیجه ی شناخت هر چه بهتر و عمیقتر افراد از خودشان، و نیز از تعامل و گفتگو با خودشان است. این تفکر و روش درمانی، توجه کسانی را جلب میکند که خواهان راه حل های دائمی بوده، و میخواهند مشکلات و مسائلشان را شخصی سازی کنند.

بر این اساس، روانشناس گیشا، دکتر شیرین ولی زاده، با خدمات روانشناسی و مشاوره ای که در محله ی گیشا ارائه میدهد، مراجعه کنندگان را به سمت بهبودی جنبه های مختلفی از زندگیشان، و شناختن بیشتر خودشان هدایت میدهد. او برای کمک به افراد و تحقق اهدافشان، از تکنیک و روش های جدید روانشاسی استفاده میکند. محله گیشای تهران که اکنون با نام کوی نصرشناخته میشود، در حوالی منطقه دو شهرداری، و واقع در شمال غربی تهران است.

از این رو شما عزیزان میتوانید جهت دریافت خدمات روانشناسی دکتر شیرین ولی زاده از از طریق تماس تلفنی ، فرم تماس و یا واتس اپ در ارتباط باشید.در صورت به هر کدام از این راه های ارتباط با دکتر شیرین ولی زاده به صفحه تماس با ما مراجعه کنید. جهت مراجعه حضوری برای دریافت انواع خدمات روانشناسی در محدوده گیشا با ما در تماس باشید.  دکتر شیرین ولی زاده عضو انجمن روانشناسان آمریکا ، روانشناس تربیتی و عضو انجمن روانشناسان ایران است.

تماس با زندگی شیرین

در زیر معیارهای یک روانشناس خوب 

۱. تجربه و مهارت: یک روانشناس خوب باید دارای تجربه و مهارت‌های لازم برای کار با افراد و مشکلات آن‌ها باشد. این شامل توانایی‌هایی مانند گوش دادن فعال، تحلیل و بررسی مشکلات، تعیین اولویت‌ها، توانایی برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان و غیره می‌شود.

۲. ارائه راهکارهای موثر: یک روانشناس خوب باید به مشتریان خود راهکارهای موثر و عملی ارائه دهد که به حل مشکلات آن‌ها کمک کند. این شامل ارائه راهکارهای مناسب برای مشکلات مشتری، ایجاد یک طرح عملی و قابل اجرا، و کمک به مشتری برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی و شغل آن‌ها می‌شود.

۳. توانایی ایجاد ارتباط مثبت: یک روانشناس خوب باید توانایی ایجاد یک ارتباط مثبت و محرک با مشتریان خود را داشته باشد. این شامل توانایی ایجاد یک محیط پشتیبانی کننده، برقراری ارتباط با مشتری در سطح عمیق، تحلیل مشکلات و ارائه حل‌هایی قابل اجرا به مشتری می‌شود.

۴. احترام به حریم خصوصی: یک روانشناس خوب باید حریم خصوصی مشتریان را احترام بگذارد و از اطلاعات شخصی آن‌ها به درستی مراقبت کند. این شامل احترام به حریم خصوصی، حفظ اطلاعات شخصی مشتریان و ایجاد یک محیط محرمانه برای مشتریان می‌شود.

۵. تعهد به کیفیت: یک روانشناس خوب باید تعهد خود را نسبت به کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد، نشان دهد. این شامل ارائه خدمات با کیفیت برای مشتریان، عمل به اصول اخلاقی، به‌روز بودن با تکنولوژی‌های جدید و ارائه خدمات به‌روز و کارآمد می‌شود.

در کل، یک روانشناس خوب باید دارای تجربه ویژه به تجربه و مهارت‌های لازم، توانایی ارائه راهکارهای موثر، توانایی ایجاد ارتباط مثبت با مشتریان، احترام به حریم خصوصی مشتریان و تعهد خود نسبت به کیفیت خدمات باشد.

33 دیدگاه ها

  • دکتر شیرین ولی زاده فقط در منطقه گیشا خدمات ارائه می‌ده یا توی مناطق دیگه هم فعالیت داره؟

    • با سلام، خدمات ما فقط در محله گیشا تهران هست. اما در صورت نیاز میتونید از خدمات مشاوره آنلاین هم بهره ببرید!

    • برای اختلالات مختلف و مشکلاتی مثل افسردگی واضطراب و وسواس و ..، مشاوره و رواندرمانی میدهد
      به خانواده و زوجین مشاوره و روان درمانی ارائه میدهد.
      ارائه ی تست های روانشناسی به افراد.
      آموزش های سلامت و بهداشت روان به افراد میدهد.
      به کودکان و روانشناسان، مشاوره های روانشناسی میدهد.

    • یافتن روانشناس خوب، نیاز به بررسی عوامل مختلف و در نظر گرفتن معیار هایی که یک روانشناس خوب باید آنها را داشته باشد دارد، دکتر شیرین ولی زاده بهترین روانشناس معتبر گیشا، در حوزه روانشناسی است که خدمات مشاوره و روانشناسی با کیفیتی را در محله گیشا به همه ی افراد ارائه می‌دهد.

    • برای آگاهی از هزینه ها، میتوانید با ما تماس بگیرید، شما عزیزان جهت دریافت خدمات روانشناسی دکتر شیرین ولی زاده میتوانید از طریق تماس تلفنی، فرم تماس و یا واتس اپ، با ما در ارتباط باشید.

  • هزینه های جلسات روانشناسی با روانشناس گیشا رو بیمه درمانی پوشش میده؟

    • خیر، دکتر شیرین ولی زاده، روانشناس گیشا، با هیچ بیمه ای طرف قرار داد نیست.

    • روانپزشکان از داروهای شیمیایی استفاده میکنند برای مشکلات روان که این مورد علاوه بر عوارض قرصها، که باعث آسیب بیشتر و بدتری به مغز میشود، درمانی موثر و واقعی نیز نخواهد بود، بلکه درمانی مصنوعی و موقتی است که فقط برای مدتی مانند مسکن عمل میکند، اما به مرور عارضه های قرص ها را نیز به افراد اضافه کرده و به همراه خواهد داشت،

      اما روان درمانی به بررسی علت ها و دلایل مشکلات، و درمان مشکلات از ریشه و بطوری واقعی، و مستمر خواهد پرداخت.

    • اگر با اختلالات مختلف و مشکلاتی مثل افسردگی واضطراب و وسواس و .. در زندگیتان مواجهه هستید،
      اگر مشکلات خانواده و مشکلات بین زوجین دارین،
      اگر مشکلات در ارتباطاتتان با دیگران دارید، و یا هر نوع مشاوره ای میخواهید،
      دکتر شیرین ولی زاده روانشناس گیشا میتواند به شما مشاوره و روان درمانی ارائه میدهد.

    • ضروری است که شما برای بدست آوردن سلامت روانتان، با روانشناس رواندرمانی را انجام دهید، روانشناس گیشا شما را درک میکند و محرم اسرارتان است، بنابرین خجالت در خود برای بهبود سلامتیتان نداشته باشید.

    • بله، همه ی صحبت ها و گفتگوهای شما با روانشناس گیشا در جلسات روانشناسی، بطور محرمانه باقی خواهد ماند.

    • شما باید تا زمانی که مشکلات روانتان بطور کامل و پایدار رفع شوند، به جلسات روانشناسیتان با روانشناس گیشا ادامه دهید و به حرف های او گوش دهید.

  • برای اینکه نتیجه بگیریم از جلسات روانشناسیمون با روانشناس گیشا، باید چکار کنیم؟

    • در جلسات روانشناسی با روانشناس گیشا باید همکاری کنید و صادقانه از افکار و احساساتتان برای او توضیح دهید، و همچنین به حرف های او عمل کنید و بدانید که تمایل به بهبودی مهم ترین عامل برای بهبودیتان است.

    • شما ابتدا باید با روانشناس گیشا مشاوره انجام بدید، تا او با بررسی مشکلات شما و شدت آن و عواملی دیگر، نوع رواندرمانی که برای شما مناسب است را برای شما تعیین کند.

    • بله، روانشناس گیشا، دکتر شیرین ولی زاده، همچنین در زمینه‌های مختلف مشاوره (حضوری، تلفنی و آنلاین) فعالیت دارد و به افرادی که نیاز به راهنمایی و پشتیبانی در مسائل روانی دارند، خدمات حرفه‌ای ارائه می‌دهد

  • با توجه به معیارهای یک روانشناس خوب که شما مطرح کردید، این معیارها می‌توانند به عنوان یک راهنمای مفید برای انتخاب یک روانشناس مناسب مورد استفاده قرار گیرند. اگر می‌خواهید با یک روانشناس موثر و کارآمد کار کنید، می‌توانید از این معیارها به عنوان ابزاری برای ارزیابی و انتخاب بهترین گزینه برای خود استفاده کنید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که روانشناسی که انتخاب می‌کنید، اصول اخلاقی را رعایت کرده و محیط محرمانه‌ای برای مشاوره ایجاد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *