رازدار بودن قسمت اول

یک سری از افراد هستن که هر چی می شنون را برای دیگران بازگو میکنند این ویژگی باعث می شود که شریک عاطفی انها از این مورد اذیت بشه و مشکلاتی در روابط زناشویی انها پیش بیاد .

یک سری از نکات مهم در زندگی زناشویی این است که ما باید ملاک های شخصیت طرف مقابلمان را در نظر بگیریم ، مثلا شاید مسئله ای باشد که از نظر ما مهم نباشد ولی از نظر پارتنرمون حائز اهمیت باشد .

بیشتر اوقات هم پارتنر شما از عمد نمیاد اسراری را فاش کند ، دلیل ان بی ارزش بودن مسائل از نظر اوست .

توی روابط عاطفی ما تفاوت های شخصیتی نکته بسیار مهمی است
ابعاد شخصیتی ما همون احساس و رفتاری است که ما داریم ، میاد تفاوت را میان ما ایجاد میکند .مثلا یک سری از تیپ های شخصیتی براشون مهم نیست مسائل زندگیشون برای دیگران فاش شود ولی در طرفی دیگر بعضی افراد براشون فاش نشدن این نکته بسیار مهم است .

همه این ها میتونه با یک اموزش درست از تشخیص نوع شخصیت پارتنر خود میتوانید تمامی این مشکلات را حل کنید و وارد مسیری درست در زندگی خود شوید .

حالا چگونه میتوانیم این شخصیت را شناسایی کنیم ؟

یکی از ابعاد شخصیتی ما و شما ، درونگرا و برونگرا بودن است
که متاسفانه به اشتباه به افرادی که سرشون تو کار خودشونه درونگرا می گویند و فرد برونگرا فردی که قوی و محکم و اعتماد به نفس بالایی دارد . ولی نظریه ها می گویند که ادم درونگرا ، ادمی است که تمام انرژی خودش را از درونش میگیرد و ادم برونگرا انژیش رو از محیط و ادم های اطرافش می گیرد .

مهم نیست که شخصیت شما و پارتنرتون درونگرا و یا برونگرا است ، مهم اینه که نقاط قوت و ضعف خودت را شناسایی کنی و برای زندگی درست از اون ها استفاده کنی .

چگونه افراد درونگرا و برونگرا را شناسایی کنیم ؟

برای جواب دادن به این سوال ویدیو راز دار بودن 2 را مشاهده کنید 

ارتباط با دکتر ولی زاده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *