بررسی روانشناسی رابطه زن متاهل با مرد مجرد + ویدئو

تماس با زندگی شیرین

سلام به روی ماهتون خوبی امروز مراجعه داشتم اومده بود یه خانوم متاهل و کلی منو منو میکرد برای اینکه مشکل شما به من بگه میدونی مشکلش چی بود? اینکه این خانم تمایل زیادی به برقراری ارتباط با آقایان و پسرهای مجرد را دارد. می دانید علتش چیست که یه خانم متعهد دوست دارد که وارد رابطه جدید بشه اونم با یه مرد مجرد یعنی ارتباط مثلثی داشته باشد هم همسرش باشه و هم یه مرد دیگه. با من این ویدیو همراه باشید تا پاسخ این سوال را خدمتتون بگم.

رابطه زن متاهل با مرد مجرد

همچنین ویدئو دشمن زندگی زناشویی را به شما پیشنهاد میکنم .

وقتی که پایه های یه زندگی مشترک اصولی و اساسی گذاشته نشده باشد وقتی که زن شوهر در رابطه شان تعهد و صمیمیت نباشد, احتمال رفتار های این شکلی خیلی زیادی که از هر کدام از آن ها سر بزند و وارد یه رابطه مثلثی بشن. اینکه یه خانم متعهد تمایل به یه رابطه فرا زناشویی دارد و وارد یه رابطه مثلثی میشود آن هم با یه مرد یا پسر مجرد میتونه نشون بده که اون آدم هیچ قید و بندی به روابط زناشویی اش ندارد به تعهدی که به همسرش داده پایبند نیست.

ولی متاسفانه خیلی وقت ها وقتی تو اتاق مشاوره هستیم و آدم خودش انگشت اتهام را به سمت خودش می برد با دلیل تراشی های مشابه اینکه مشکلات و مسائل مالی وجود فرزند و اینکه نمیتونم بخاطر شرایط خانواده و فامیل بودن از همسرم جدا بشم وارد یه رابطه جدید شدند من یه سوال دارم چرا باید ما دلیل تراشی بکنیم بابت رفتاری که می دانیم اشتباه است و انتخابش کردیم البته میخوام بهتون بگم که این روزها لغزش خانوما خیلی وقت ها به خاطر تامین نکردن مسائل مالی همسرشان بخاطر تأمین نکردن نیازهای جنسی و حتی بدرفتاری ها و تکرار عادت های ناسالم همسرش آنها را بیشتر به این سمت می برد که لغزش بکنند و وارد یه رابطه جدید شوند.

پس میتونم بهتون بگم که عامل ارزش های یه زن و ورود آن در یه رابطه میتواند یکی از دلایلش همین مواردی که گفتم خدمت تان باشد. اگر مرد او نیازهاش رو تأمین بکنه چه از دست نیازهای مالی, چه جنسی و عاطفی و روانی چقدر میتواند احتمال لرزش آن زن را کاهش بدهد? چند توصیه دارم برای خانم هایی که دچار لغزش شدند و پاشون تو تله رابطه مثلثی گیر کرده.

به عواقب و پیامدهای شروع و ادامه رابطه ات با یه مرد مجرد و بودن تو در یه رابطه متعهدانه را حتما بررسی کن، بهش فکر کن و لذت لحظه ای رو توی زندگی خودت به یه عمر پشیمانی و اتفاق های بد ۹ بخش اگر از زندگیت راضی نیستی احساس رضایت از پارتنر نداری با شهامت برو باهاش صحبت کن اگه احساس کردی که اون هنوز موضع خودش است و تغییری در رفتارش ایجاد نمیکنه دنبال رابطه مثلثی و خیانت کردن نباش.

از یه متخصص در این زمینه کمک بگیرید. شاید بتواند به شما کمک کند بتواند کمک بکند که یه فصل جدیدی از زندگی را شروع کنی. خیلی وقت ها قرار نیست تا آخر عمر با آن آدم زندگی بکنیم. یه تصمیم جدی بگیر و اگه اون آدم تغییر نمیکنه تن به لغزش در زندگی متأهلی نده و از آن رابطه بیا بیرون. اگر به هر دلیلی وارد یه رابطه غلط و مثلثی شدی و الان نمیدونی که باید چیکار کنی اولین گام شما به عنوان یه فرد لرزش کننده اینکه فاصله بگیری از این رابطه مثل یه فردی که اعتیاد پیدا کرده و عادت کرده به یه مواد یه رفتار ها اعتیادآور.

زن متاهل

من ازت می خوام که همین الان با دیدن این ویدیو تصمیم خودت را بگیری و یه فاصله اساسی از آدم دوم زندگی داشته باشی. پس خیلی وقتا خانوما اگر دچار لغزش می شوند وارد رابطه با یه مرد یا پسر مجرد می شوند علتش فقط این نیست که آن ها افراد ناسالمی هستند, اختلال شخصیت دارند یا خیلی موارد دیگر که برچسب هایی که در جامعه ما به آنها زده میشه. مهم اینه که. ما آگاه باشیم که خیلی وقتها آدمها بخاطر کمبودهایی که در زندگی شان دارند و نمی توانند حجم زیاد کمبود را در زندگی شان تحمل کنند دچار لغزش می شوند و به همسرشان خیانت می کنند. باشد روزی که به امید اینکه تمام مردم سرزمین من بخصوص مرد های عزیزمان اینقدر آگاهانه رفتار بکنن و همسرشان را در بالین عاطفی خودشان قرار بدهند. هیچ زنی در کشور ما احساس کمبود در رابطه عاطفی با همسر خودش نداشته باشد. با مراجعه به روانشناس خوب میتوانید تا حدود زیادی از این اتفاقات جلوگیری کنید .

نمایش این ویدئو از یوتوب دکتر ولی زاده

آرشیو ویدئو های آموزشی در سایت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *