اگر زنی این رفتارها را دارد قطعاً عاشق شما شده!


با سلام خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی سایت دکتر شیرین ولی‌زاده بسیار خوشحال و خرسندیم که می‌توانیم با یک مقاله تخصصی دیگر در خدمت شما عزیزان باشیم.

امروز قصد داریم تا در مورد موضوع جذاب نشانه‌های عاشقی یک زن با شما گفتگو کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

دنیای زن‌ها برعکس دنیای آقایون کاملاً پیچیده‌ است و فهمیدن رفتار آن‌ها کمی متفاوت خواهد بود یعنی خیلی از مردها گاها شاید متوجه این نشوند که زنی از وی خوشش آمده و یا اصطلاحاً عاشق آن‌ها شده‌ است .

در این مقاله قصد داریم از نشانه‌های عاشقی خانم ها به شما بگوییم.

اگر زنی از شما خوشش آمده باشد و یا عاشق شما باشد از شما مراقبت می‌کند . شاید این جمله برایتان کمی عجیب باشد اما غریزه مادرانه زنان سبب این می‌شود که هر کاری را انجام دهند تا شما حالتان خوب باشد و در سلامت و آرامش باشید ، مثلاً شاید زمان قرص خوردن شما را با دقیقه و ثانیه به شما یاد آوری کند ولی خودش زمان قرص خوردن خودش را فراموش کند یا حتی ممکن است به شما اعتراضاتی داشته باشد که فلان کار باعث خستگی یا آزار شما خواهد شد و با این رفتارها شما می‌فهمید که آن زن شما را دوست دارد و شما برای او مهم هستید.

مورد بعدی این است ، زنی که شما را دوست دارد حاضر است برای شما از خودش بگذرد یعنی فداکاری کردن را نسبت به شما به‌ راحتی انجام می‌دهد و حاضر است در هر کاری کمک حال شما باشد .

مورد بعدی این است که او با شما بسیار مهربان است و فوق‌العاده در برابر رفتار شما صبور است شاید این امر کمی عجیب باشد ، اما حتی زمانی‌که شما با او رفتار مناسبی هم ندارید او صبر می‌کند چرا که نکات مثبت شما را بیشتر می‌بیند تا لحظه عصبانیتتان را.

زنی که عاشق شما است شما را به‌راحتی می‌بخشد . ممکن است شما کاری کنید که باعث نا امیدی او شود ولی زبانی که پشیمان و نادم به سمت او برمی‌گردید قطعا او ناراحتی شما و پشیمانی تو را می‌بیند و از کاری که شما مرتکب شده اید قطعا گذشت می‌کند .

او برای این‌که شما فرد موفقی شوید به شما فشار می‌آورد ، دقیقاً مثل یک مادر که برای این‌ که فرزندش به درجات ترقی برسد او را از عادت‌های بد نفی می‌کند و به سمت زندگی بهتر سوق می‌دهد .

زنی که عاشق شما است شما را به سمت رؤیاهایتان به پرواز درمی‌آورد و همه کار می‌کند تا شما خوشحال باشید و در مسیر رسیدن به آرزو ها و اهدافتان باشید و در این راه شما را ترغیب می‌کند .

او در بدترین زمان ممکن زندگیتان کنار شما است و فقط رفیق روزهای خوش شما نیست در کنارتان می‌ایستد چراکه عاشق شما است و کمک می‌کند تا از سیاه‌ چاله زندگی تان خارج شوید .

او شما را به خانواده و دوستان نزدیکش آشنا می‌کند . دقیقاً مثل مردان که وقتی همه‌ چیز در یک رابطه جدی می‌شود فرد مورد علاقه‌شان را با افتخار به خانواده و دوستانشان معرفی می‌کنند او نیز دقیقاً همین کار را برای شما انجام می‌دهد .

زنی که عاشق شما باشد تلاش می‌کند تا رفتار شما با خانواده ایشان بهتر شود و هر روز نزدیک‌تر به پدر و مادر و اطرافیان خود شوید و شما را از آن‌ها دور نمی‌کند .

اگر زنی واقعاً عاشق شما باشد هرگز از شما سوءاستفاده نخواهد کرد و شما را به‌خاطر رسیدن به منافع قربانی نخواهد کرد .

زنی که عاشق شما است انقدر پالس‌ها و علائم مثبت به سمت شما می‌فرستد که شما کاملاً آن را حس خواهید کرد و این قضیه غیر قابل کتمان است .

زنی که عاشق شما است به‌ شدت در مقابل شما خجالتی است و شاید زنی اجتماعی باشد که به‌ راحتی با مردان دیگر می‌تواند گفت‌وگو کند ، در بازار کسب‌ و کار در کنار آن‌ها تلاش کند ولی وقتی شما را می‌بیند به‌شدت خجالتی می‌شود و از برقراری ارتباط چشمی یا حتی کلامی تا حدودی حذر می‌کند و شما باید از زبان بدن خجالتی اش این علامت را بسیار سریع حس کنید که آن زن عاشق شماست چرا که زنی به این فعالی فقط در ممقابل شما انقدر خجالتی و آرام می شود.

زنی که عاشق شما باشد بدون هیچ دلیلی برای شما هدیه می‌گیرد و او با این کار می‌خواهد به شما بگوید که شما مهم‌ترین فرد زندگی وی هستید.

زنی که عاشق شما است دوست دارد بیشتر در مورد زندگی شما بداند و هر از گاهی ، از هر راهی که بتواند سعی می‌کند این کنجکاوی را انجام دهد یا از خود شما به‌ صورت غیر مستقیم سؤالاتی بپرسد که بیشتر با شاکله زندگی شما و رفتارهای شما آشنا شود .

زنی که شما را دوست دارد حتی اگر در غمگین‌ ترین حالت ممکن هم باشد زمانی‌که شما را می‌بیند لبخند به لب می‌آورد و بسیار خود را خوشحال نشان می‌دهد چون دوست دارد شما در بهترین حالت او را تماشا کنید .

این نکات ساده نشان‌ دهنده زنی است که عاشق یک مرد شده ، پس اگر در اطرافیان خود کسی را می‌شناسید که این علائم را نسبت به شما دارد ، شک نکنید که آن زن عاشق شما شده‌ است .

جا دارد همین جا نکته ای را خدمت شما عزیزان عرض کنیم و آن این است که تحت هیچ شرایطی شما حق سوءاستفاده از این حس پاک را ندارید چرا که این کار باعث نابودی طرف مقابل می شود و شاید اعتماد وی را نسبت به عشق برای همیشه از بین ببرد ، پس این کار یگ گناه بسیار بزرگ است .

قدر فردی که با تمام وجود شما را برای خودتان می خواهد را بدانید و به او عشق بورزید و از با هم بودن لذت ببرید.

ما در مجموعه بهترین روانشناس تهران سرکار خانم دکتر شیرین ولی‌ زاده در خدمت شما هستیم تا مشاوره‌های پیش‌ از ازدواج را با شما عزیزان برگزار کنیم و برای داشتن یک زندگی موفق و شاد به شما خوبان کمک کرده باشیم. امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همچنین امید داریم زندگی شما سرشار از عشق و روزهای خوب باشد.

سپاس که تاکنون این مقاله با ما همراه بودید .

ارتباط با دکتر ولی زاده

مقالات پیشنهادی :

0 تا 100 سوالات مهم در خواستگاری[روانشناسی+مذهبی+اقتصادی و…]

 با مرد کوچکتر از خود ازدواج کنیم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *