وقتی مردی این علائم را نسبت به شما دارد یعنی عاشق شماست!


با سلام خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی سایت دکتر شیرین ولی‌زاده بسیار خوشحال و خرسندیم که می‌توانیم با یک مقاله دیگر در خدمت شما عزیزان باشیم . امروز قصد داریم تا درمورد علائم عاشق شدن مردان با شما عزیزان گفتگو کنیم ، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

در مقاله قبلی راجع‌ به علائم عاشق شدن خانم‌ ها با شما عزیزان گفت‌وگو کردیم و قول این را دادیم که در مطلب بعدی حتما به‌ صورت تخصصی در مورد علائم عاشقی مردان نسبت به پژوهش های انجام شده توسط بهترین روانشناس گیشا با شما گفتگو کنیم .

دنیای مردان کمی ساده‌تر از خانم‌ها محسوب می‌شود و شاید ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های کمتری داشته باشد ، اما باز مردم به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و علائم عاشقی شان نیز کمی متفاوت می‌باشد ، که در این مطلب به تک‌ تک این دسته‌ها و این علائم می‌پردازیم .

اولین موردی که باید بیان کنیم این است که وقتی یک مرد عاشق زنی می‌شود ابتدا دوست دارد قدرت محافظت کردن از او را نشان دهد و در واقع هر کاری می‌کند که آن دختر متوجه شود که آن مرد تلاش می‌کند تا وی را حمایت کرده و به‌ اصطلاح از او محافظت کند . مثلاً ممکن است که استرس بی‌ دلیلی برای آن دختر به وجود بیاید . در آن لحظه آن پسر و یا مرد تمام تلاش خود را می‌کند تا آن استرس کم شده و آرامش بر فضا حکم‌ فرما شود یا مثلاً دختر در یک جمع اعلام می‌کند که دوست دارد فلان فعالیت را شروع کند یا به فلان کلاس برود و اولین کسی که از او حمایت می‌کند قطعا آن مرد خواهد بود.

مورد بعدی این است که او سعی می‌کند تمام توجهش را به سمت شما معطوف کند یعنی وقتی‌ که مردی در یک مهمانی که زن‌های دیگر نیز وجود دارند فقط و فقط به هر طریقی به شما می‌نگرد قطعا عاشق شما شده و می‌خواهد فقط شما را تماشا کند و شاید این میهمانی‌ ها ساده‌ ترین راه برای فهمیدن عاشق بودن مردان نسبت‌ به زنان باشند.

مورد بعدی این است که او به هر بهانه‌ای سعی می‌کند از آینده با شما صحبت کند و از شما سوال می‌پرسد و سعی می‌کند بحثی را شروع کند که بفهمند شما علاقه به ازدواج دارید ، دوست دارید مهاجرت کنید ، در آینده دوست دارید بچه‌دار شوید و یا سوالات این‌چنینی و با این سوالات می‌خواهد پازل‌های نزدیک شدن به شما را بیشتر بچیند و قدمی مثبت برای داشتن شما بردارد .

اگر مردی واقعاً عاشق شما باشد سعی می‌کند در هر حالتی خود واقعی‌ اش را به شما نشان دهد و از تظاهر کردن و یا ادا در آوردن کاملاً پرهیز می‌کند چراکه می‌داند شما را برای یک رابطه طولانی و ابدی می‌خواهد بدست بیاورد و چیزی را مخفی نمی‌کند و تمام خودش را خوب یا بد به ورطه ظهور می‌رساند و امید به این دارد که شما از خود واقعی او خوش‌تان بیاید .

مورد بعدی بیان کردن حرف‌هایی است که شاید به کس دیگری نزند . مثلاً با شما از بزرگ‌ترین ترسش صحبت می‌کند یا با شما از بزرگ‌ترین آرزوی ذهنش حرف می‌زند. این‌ها نشانه این است که او به شما اعتماد و اعتقاد کامل دارد و دوست دارد به‌غیر از خودش شما نیز این آرزوها و آرمان‌ها را بدانید .

او سعی می‌کند که همیشه با ظاهری آراسته و خوش‌ بو به سراغ شما بیاید و جلوی شما ظاهر شود پس بیشتر از قبل به سر و وضع خود می‌رسد تا بتواند شما را تحت تاثیر قرار دهد و شما را به نزدیک‌ترین دوستانش و خانواده‌ اش معرفی می‌کند و زمینه را برای ملاقات‌ های رسمی یا همان خواستگاری فراهم می‌سازد .

اگر مردی به‌خاطر شما حاضر شد از علایق خود بگذرد یا زمانی‌که شما با لحن بد با او صحبت می‌کنید او صبر و تحمل کند و با لبخند یا نهایتاً سکوت در کنار شما بایستد و در آن‌جا مطمئن شوید که آن مرد عاشق شماست و نمی‌خواهد تحت هیچ شرایطی شما را از دست بدهد .

مثلاً پیش می‌آید که شما دوست دارید با افرادی که شخصیتشان شاید زیاد نزدیک به آن مرد نباشد رفت‌وآمد کنید و به‌خاطر این‌که دل شما را بدست بیاورد و شما را تحت تاثیر قرار دهد حاضر می‌شود پا روی میل خود بگذارد و در آن‌جا شرکت کند تا به شما بفهماند که چقدر به شما علاقه‌مند است .

و سعی می‌کنند از کوچک‌ترین اخبار شما باخبر شود و شاید نکاتی از شما را ببیند که هیچ‌کسی قبل‌از آن ندیده بوده ، لبخندهای ریز شما ، علاقه‌ مندی‌ هایتان حتی به چیزهای کوچک برای او بسیار اهمیت دارد و سعی می‌کند به آن‌ها احترام ویژه‌ای بگذارد .

معمولاً مردها وقتی عاشق می‌شوند با تمام وجودشان این اتفاق برایشان می‌افتد و در این رابطه به‌دنبال آسودگی و رضایتمندی طرف مقابل خود هستند پس سعی می‌کنند بیشتر به عقاید شما و موارد دلخواه شما احترام بگذارند حتی اگر آن‌چنان خودشان با آن کارها لذت نبرند .

یکی از نکات جالبی که مردان عاشق دارند این است که وقتی با شما صحبت می‌کنند و زمانی‌که راجع‌ به آینده کلامی به میان می‌آید از واژه ما استفاده می‌کنند که شما را با خودشان یکی می‌دانند و جدا نمی‌دانند.

برای این‌ که خانواده شما را ببینند عجله دارند و برای این‌که شما را به خانواده خود نشان‌ دهند عجله دارند.

بی‌وقت و بی‌دلیل با شما ارتباط برقرار می‌کنند و سعی می‌کنند به شما زنگ بزنند و جویای احوال شما شوند ،ممکن است این اتفاق ده‌ها بار در طول روز بیفتد.

با شما تجربیاتی را امتحان می‌کند که شاید هرگز قبل‌ از شما به فکر امتحان کردن آن نیز نیفتاده باشد .

آن‌ها به‌شدت به شما نگاه می‌کنند و از ارتباط چشمی برقرار کردند هرگز هراسی ندارند و از این کار لذت می‌برند .

آن‌ها به‌صورت یک آینه در مقابل شما هستند زمانی‌که شما شاد هستید آن‌ها شاد هستند و زمانی‌ که ناراحت می‌شوید آن‌ها نیز بی‌ دلیل ناراحت می‌شوند و سعی می‌کنند بدون هیچ دلیلی کاری کنند تا شما خوشحال شوید .

از بیرون رفتن با شما لذت می‌برند و حتی ممکن است به روابط شما با اطرافیان حسادت کنند یعنی وقتی‌که شما با اقوامتان ، یک دوست اجتماعی و یا با هم‌ کلاسی مرد خود سلام و احوال پرسی می‌کنید شاید به رویتان نیاورند ولی کاملاً مشهود است که از این اتفاق حسادت کردند و این امر از عشق بسیار زیاد است .

رفتارهای دیگری نیز وجود دارد که ما در این مقاله به آن اشاره نکرده اما همان‌طور که در مقاله علائم عاشقی زنان این نکته را گفتیم ، بر خود لازم و واجب می‌دانیم که در این مقاله نیز به این نکته اشاره کنیم که شما نباید از این‌همه عشق و احترامی که به شما گذاشته می‌شود سوءاستفاده کنید و در این رابطه پاک به‌دنبال منفعت و سود باشید زیرا که این کار نهایت دور بودن از انسانیت است و می‌تواند روابط آینده آن مرد را نیز برای همیشه تحت تاثیر قرار بدهد و اعتماد را از بین ببرد اعتمادی که شاید نسبت به تمام ضعف‌ها از بین برود ، پس لطفاً مرتکب هم‌چین جنایتی نشوید.

امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم سپاس که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .

ارتباط با دکتر ولی زاده

مقالات پیشنهادی :

0 تا 100 سوالات مهم در خواستگاری[روانشناسی+مذهبی+اقتصادی و…]

 با مرد کوچکتر از خود ازدواج کنیم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *