روانشناسی که به درآمدزایی فکر میکنه!


 شاید این جمله زیاد به گوشتان خورده است که روانشناسان پولکی هستند!

افرادی که به دنبال ثروت اندوزی هستند هیچگاه نباید وارد مبحث روانشناسی شوند زیرا تمامی روان شناس ها بخشی از در آمدی که کسب میکنند را صرف بازسازی روان خود میکنند.علاوه بر هزینه گفته شده هزینه های دیگری از قبیل هزینه دفتر که ممکن است اجاره ای یا ملک شخصی باشد،هزینه های جاری،شرکت در دوره های مدرن درمانی و … بر هزینه های دیگر روانشناس افزوده میشود.

تماس با زندگی شیرین

در هنگام رفتن به نزد روانشناس این نکته را در نظر داشته باشید که حتی اگر سودجو باشد شاید بتواند گره ای از مشکلاتتان باز کند و شما را در این مسیر یاری کند.

بدون شک هیچ فردی دوست ندارد که هنگام مراجعه به روانشناس با وی مانند رفتن به مکان هایی که کالایی را خریداری میکند چانه بزند و یا بخواهد از مبلغی که باید به روان شناس بدهد کم کند.اما در برخی از اوقات پیش می آید که روانشناسان منصف هنگامی که متوجه میشوند فردی اوضاع مالی مساعدی ندارد ، کمتر از مبلغ تعیین شده دریافت میکند و یا حتی هزینه را به بعد موکول کرده و یا قسط بندی میکند!

 

از آنجایی که تیپ شخصیتی روانشناسان و مشاوران بسیار شبیه به امدادگران است آن ها اغلب افراد دلسوزی هستند و قصد آن ها تنها کمک به شماست و مسائل مالی در اولویت های بعدی آن ها قرار میگیرد.

سلامت جسمی مهم تر است یا روان؟؟؟

معمولا اغلب افراد به راحتی برای هرگونه مشکلات موجود در جسم خود مانند کمر درد،سرما خوردگی،پا درد و …. هزینه های زیادی را میپردازند اما برای سلامت روان خود حاضر نیستند هزینه کنند زیرا فکر میکنند که به تنهایی میتوانند مشکلات خود را حل کنند.

ما تمایل داریم چیزهایی را که از درک ما دور است دست کم بگیریم و از آنجایی که دنیای احساسات چیزی است که حتی امروز برای برخی افراد یک راز باقی مانده است، همه چیز مربوط به آن کمتر از مسائل فیزیکی اهمیت دارد!

با این حال، نباید فراموش کنیم که درصد قابل توجهی از مشکلات جسمی ناشی از مدیریت ضعیف عاطفی است.

 

درمان خوب اثر آن همیشگی است

اگر درمان در طول جلسات مشاوره به خوبی انجام شود اثر آن همیشگی خواهد بود و میتوانید باقی عمر خود را با حال خوب سپری کنید زیرا کمک یک متخصص روان‌شناسی می‌تواند ما را به فردی قوی‌تر با پتانسیل بیشتر در ارتباط با عاطفی تبدیل کند.

 

دلیل مراجعه به روانشناس چیست؟

 

اول از همه، با یک متخصص روانشناس خوب می توانیم به چیزهای زیادی در مورد خودمان دست پیدا کنیم. زندگی ما در شلوغی روزانه اتفاق می‌افتد و بیشتر اوقات ما فاقد فضایی هستیم که بتوانیم خود را بهتر بشناسیم و به تمام توانایی‌های خود به عنوان یک انسان دسترسی داشته باشیم. رویکرد به دنیای درونی به ما امکان می‌دهد بفهمیم چه چیزی گاهی ما را آزار می‌دهد، به ما اجازه نمی‌دهد جلو برویم، ما را ناامید می‌کند و باعث می‌شود در موقعیت‌های افسردگی، اضطراب یا استرس قرار بگیریم.

 

به همین ترتیب، بهبود در روابط بین فردی حاصل می شود. در بسیاری از مواقع انسان ها تمایل دارند که منشا مشکلات، مشکلات و غم های خود را در دیگران قرار دهند. حتی اگر همزیستی با افرادی که در محیط خود داریم همیشه مناسب نیست، کمک یک روانشناس به ما این امکان را می دهد که تعارضات را حل کنیم و هماهنگی بهتری ایجاد کنیم.

 

سلامت روان در مدیریت زندگی روزمره ما نقش اساسی دارد، زیرا به توانایی ما در کنار آمدن با مشکلات، در تصمیم گیری، نحوه ارتباط ما با افراد اطراف و نحوه واکنش ما به ناملایمات مربوط می شود. .

 

با کمک یک متخصص، غلبه بر بحران وجودی که در زمان های خاصی از زندگی خود داریم، آسان تر است. ناکامی در مقابله با این بحران ها به شیوه ای سازنده می تواند عواقب بلندمدتی در تمام فضاهای تعامل ما داشته باشد.

 

به سادگی، مراجعه به روانشناس به ما به عنوان موجودات پیچیده ای که هستیم، به ما امکان رشد بهتری را می دهد، بنابراین صرف نظر از تابوهای مربوط به “روانشناس” به یاد داشته باشید که در درجه اول ثبات عاطفی، ذهنی، شخصی و حتی جسمی شماست و از افراد اطراف شما وقتی با خودمان پیشرفت می کنیم، با هر چیزی که ما را همراهی می کند بهتر می شویم.

 

و در پایان

سرمایه گذاری روی سلامت روان بهترین سرمایه گذاری است که می توانیم برای خود و اطرافیانمان انجام دهیم. از این منظر، ما ضروری می دانیم که به دنبال فضایی باشید که بیشتر از یک بیمار، بتوانید نیروی محرکه سرنوشت خود شوید. برای این کار لازم است محیطی ایجاد کنید که مهمترین چیز شما و هر چیزی که برای شما مهم است باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *