شماره تلفن روانشناس خانواده + دریافت مشاوره تلفنی


همه ما در زندگی خود، با چالش‌ها و مشکلاتی روبرو می‌شویم که هیچ راه حلی برای آن‌ها پیدا نمی‌کنیم. در این گونه مواقع ممکن است از دوست و آشنا کمک بگیریم و آن‌ها با مشاوره‌های اشتباه خود، اوضاع را بدتر کنند. ممکن است به هر دلیلی امکان حضور در مراکز و کلینیک‌های روانشناسی و دریافت خدمات مشاوره حضوری را نداشته باشیم. در این گونه مواقع، بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم، دریافت مشاوره تلفنی از یک روانشناس مجرب و ماهر است. خوشبختانه تمامی خدمات مشاوره تلفنی، در مجموعه زندگی شیرین انجام می‌شود. شما عزیزان می‌توانید با شماره تلفن روانشناس خانواده (خانم دکتر شیرین ولی زاده) تماس حاصل فرموده و مشاوره‌های لازم را برای بهبود زندگی خانوادگی خود از ایشان دریافت نمایید.

02188276902

02188276903

02188276904

چه زمانی با شماره روانشناس خانواده تماس بگیریم

حال که متوجه شدیم بسیاری از مراکز روانشناسی در کشورمان، خدمات مشاوره تلفنی نیز برای مراجعان خویش دارند، سوالاتی در ذهن ما مطرح می‌شوند. یکی از این سوالات این است که چه زمانی باید با شماره روانشناس خانواده تماس بگیریم؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به صورت خلاصه به این سوال پاسخ دهیم:

  • عدم تعادل در خانواده

اگر تا پیش از این اعضای خانواده شما یک رفتار کاملاً عادی و طبیعی داشتند، اما به تازگی این چنین نیست؛ باید با یک روانشناس خانواده صحبت کنید. اگر تا پیش از این حل بسیاری از مسائل خانواده برای شما آسان بود، اما در حال حاضر راهی برای رفع آن پیدا نمی‌کنید، وقت آن رسیده است که با شماره تلفن روانشناس خانواده تماس بگیرید.

  • مشکل در برقراری ارتباط اعضا با همدیگر

یک خانه و خانواده، برای آن که بر پایه‌ ستون‌های قدرتمند بنا شود، باید اعضای آن ارتباط بسیار خوبی با همدیگر داشته باشند. شاید احساس می‌کنید که دیگر نمی‌توانید مانند گذشته با همسر یا فرزندان خود ارتباط برقرار کنید. ممکن است به مرور زمان شاهد این باشید که هر لحظه از هم دور و دورتر می‌شوید و ارتباط شما، در هاله‌ای از ابهام و بی خبری قرار گرفته است. در این گونه مواقع، بهترین راه حلی که دارید، صحبت با روانشناس خانواده تلفنی است.

  • واکنش‌های شدید عاطفی

مشکلات و مسائل عاطفی، در هر خانه و خانواده‌ای وجود دارند؛ اما گاهی اوقات افراد در هنگام روبرو شدن با این گونه عواطف و احساسات، واکنش‌های شدیدی نشان می‌دهند. شاید خودِ شما و یا اعضای خانواده‌اتان، بیش از حد غمگین، هراسان و خشمگین می‌شوید. این واکنش‌های عاطفی شدید، می‌تواند به پایه‌های زندگی شما آسیب بزند. پس بهتر است در مورد آن با یک روانشناس خانواده ماهر و با تجربه صحبت کنید.

  • احساس ناامیدی و درماندگی

در زندگی تمامی ما، لحظاتی وجود دارند که بیش از پیش احساس ناامیدی و درماندگی می‌کنیم. ممکن است مسائلی برای ما به وجود آمده باشد که از حل آن‌ها عاجز باشیم. گاهی احساس می‌کنیم زندگی خانوادگی ما به بن بست رسیده و دیگر راهی برای ادامه آن وجود ندارد. اما صبر کنید؛ هنوز همه چیز تمام نشده است! چرا با شماره تلفن روانشناس خانواده  تماس نمی‌گیرید و در مورد این موضوع با او صحبت نمی‌کنید؟ این متخصصان و مشاوران حاذق و با تجربه، با سال‌ها دانش و تخصصی که کسب کرده‌اند، در کنار شما هستند تا به شما کمک کنند خانواده خود را از گزند حوادث، در امان نگه دارید.

با شماره تلفن روانشناس خانواده تماس بگیرید؛ ما منتظر شما هستیم

خوشبختانه امروزه بسیاری از مراکز روانشناسی معتبر کشورمان، علاوه بر مشاوره حضوری، خدمات مشاوره تلفنی را نیز برای مراجعان خویش فراهم کرده‌اند. مجموعه زندگی شیرین یکی از این مراکز است که برای رفاه حال مراجعان خویش، روانشناس خانواده تلفنی را نیز برای آن‌ها در نظر گرفته است. ما به خوبی می‌دانیم که برخی از افراد به سبب بُعد مسافت و یا سایر علل، نمی‌توانند به مراکز حضوری برای دریافت مشاوره خانوادگی مراجعه نمایند. به همین سبب سعی کرده‌ایم خدمات مشاوره تلفنی خود را نیز به همان کیفیت مشاوره‌های حضوری، برای مراجعان خویش فراهم نماییم.

شما می‌توانید از طریق شماره تلفن ثابت 02188276902 برای دریافت مشاوره خانواده اقدام نمایید. همچنین می‌توانید با شماره روانشناس خانواده به شماره موبایل 09059767962 با ما در ارتباط باشید. پس از آن که با شماره تلفن روانشناس خانواده تماس حاصل فرمودید، می‌توانید نوبت خود را رزرو کرده و سپس به صورت مستقیم با دکتر شیرین ولی زاده، صحبت کنید.

مزایای مشاور تلفنی و ارتباط با روانشناس خانواده تلفنی

اگر به هر دلیلی نمی‌توانید و یا نمی‌خواهید برای مشاوره حضوری در خصوص مشکلات خانوادگی خود اقدام نمایید، نباید آن‌ها را به حال خود رها کنید. آیا تا به حال به روانشناس خانواده تلفنی فکر کرده‌اید؟ آیا می‌دانید تنها با یک تماس کوچک با شماره تلفن روانشناس خانواده، می‌توانید بسیاری از مشکلات خود را برطرف کنید. در این قسمت از مقاله با ما همراه باشید تا مزایای مشاوره تلفنی با روانشناس خانواده را با شما عزیزان در میان بگذاریم:

  • آسان بودن روش مشاوره تلفنی

در میان انواع شیوه‌هایی که برای دریافت خدمات روانشناسی خانواده وجود دارد، مشاوره تلفنی یک روش بسیار ساده و آسان است. به خصوص اگر در مکانی زندگی می‌کنید که با مرکز مشاوره مورد نظر شما فاصله زیادی دارد، به راحتی می‌توانید با یک تماس ساده، با بهترین روانشناس خانواده صحبت کنید.

  • محرمانه نگه داشتن اطلاعات خصوصی شما

یکی از ویژگی‌های مشاوره تلفنی این است که تمامی اطلاعات زندگی خصوصی و خانوادگی شما، کاملاً محرمانه باقی خواهند ماند. به عنوان مثال شما می‌توانید شماره تلفن روانشناس خانواده که در منطقه یا شهری دورتر از شما زندگی می‌کند را پیدا کرده و با او تماس حاصل فرمایید. به این صورت می‌توانید به راحتی تمامی مسائل شخصی و خانوادگی خود را با او در میان بگذارید.

  • صحبت کردن بدون استرس

برخی از افراد از نگاه کردن به چهره دیگران و صحبت با آن‌ها می‌ترسند. شاید باور نکنید اما این استرس به قدری زیاد است که مانع از مراجعه بسیاری از افراد به روانشناس می‌گردد. برای افرادی که دلهره و استرس زیادی دارند، دچار حس ترس و خجالت هستند و از نگاه کردن به چهره درمانگر خود خجالت می‌کشند، مشاوره تلفنی یکی از بهترین راه‌های ممکن به شمار می‌رود.

  • کاهش هزینه‌ها

همه ما می‌دانیم که خدمات روانشناسی در کشورمان، قیمت نسبتاً بالایی دارند. این موضوع گاهی اوقات مانع بزرگی برای برخی از افراد به شمار می‌رود که از مراجعه به روانشناس خودداری کنند. در این گونه مواقع پیدا کردن شماره روانشناس خانواده و دریافت مشاوره تلفنی از او، یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که پیش روی شما وجود دارد. هزینه روانشناس خانواده تلفنی، مقرون به صرفه‌تر از دریافت خدمات مشاوره حضوری است. البته این موضوع ممکن است نسبت به منطقه و شهری که شما در آن زندگی می‌کنید، کمی متفاوت باشد.

سخن پایانی

در زندگی همه ما لحظاتی سرشار از استرس و اضطراب وجود دارد که دوست داریم آن‌ها را در محیط گرم خانه و کنار اعضای خانواده خود برطرف کنیم. بسیاری از ما دوست داریم پس از ساعت‌های طولانی کار و تحصیل در بیرون از خانه، زمانی که به جمع خانواده خود بازمی‌گردیم، یک محیط آرام و سرشار از عشق و محبت در انتظار ما باشد. اما گاهی اوقات مشکلات و مسائلی در خانواده به وجود می‌آید که این محیط امن و آرام را از بین می‌برد. اگر در چنین محیط و شرایطی زندگی می‌کنید، نگران نباشید. چرا که شما عزیزان می‌توانید با شماره تلفن روانشناس خانواده در مجموعه زندگی شیرین تماس بگیرید. متخصصان و روانشناسان این مرکز، همواره آماده هستند تا به صورت تلفنی و حضوری، به شما برای رفع تمامی دغدغه‌هایی که با خانواده خود دارید کمک کنند.

مقالات پیشنهادی :

آیا می توان با مرد کوچکتر از خود ازدواج کنیم؟