معرفی 10 روانشناس خوب خانواده تهران + آدرس و شماره تلفن



شاید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شما نیز، پیدا کردن بهترین روانشناس خانواده تهران است. چرا که می‌خواهید با خیال راحت مشکلات و مسائل خانوادگی خود (که به ظاهر سخت و بغرنج هستند) را به او بسپارید و با دانش و تجربه او، پایه‌های خانواده خود را محکم و استوار نمایید. به همین دلیل ما تصمیم گرفته‌ایم، لیست 10 روانشناس خانواده تهران را با شما عزیزان در میان بگذاریم تا به راحتی بتوانید با آن‌ها ارتباط برقرار نموده و از تمامی دغدغه‌های ذهن خود رها شوید. خوشحال می‌شویم اگر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

دکتر شیرین ولی زاده

  • دکتر شیرین ولی زاده

یکی از بهترین روانشناسان خانواده که در این مقاله می‌خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم، خانم دکتر شیرین ولی زاده است. ایشان سال‌هاست که در زمینه روانشناسی خانواده به فعالیت مشغول بوده و به خانواده‌ها کمک می‌کنند تا با حل مسائل و مشکلاتی که دارند، دوباره محیط خانواده را تبدیل به یک مکان امن، گرم و پر از عشق و محبت نمایند. لازم به ذکر است که دکتر شیرین ولی زاده، موسس دپارتمان های زندگی شیرین هستند و در این مرکز، خدماتی مانند مشاوره و روانشناسی، روانشناسی خانواده، خدمات آموزشی و خلاقیت را به مراجعان خویش ارائه می‌دهد.

شما عزیزان می‌توانید به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین با خانه شیرین تماس گرفته و از خدمات روانشناسی دکتر شیرین ولی زاده برخوردار شوید.

آدرس: گیشا، بین خیابان 29 و 31، پلاک 334، طبقه 3

شماره تماس ثابت: 02188276902

شماره تماس موبایل: 09059767962

دکتر عسل فقیه شجاعی

  • دکتر عسل فقیه شجاعی

دومین دکتر روانشناس خانواده که در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان معرفی کنیم، خانم دکتر عسل فقیه شجاعی هستند. ایشان نیز سال‌هاست به عنوان روانشناس خانواده تهران به فعالیت مشغول بوده و خدمات ارزنده‌ای را به مراجعان خویش ارائه می‌دهند. پارامترهایی مانند مشاوره‌های فردی، خانوادگی، روان درمانی و… توسط ایشان انجام می‌شود. همچنین اگر شما از مشکل چاقی و اضافه وزن رنج می‌برید، می‌توانید با مراجعه به ایشان، ریشه‌های پرخوری خود را پیدا کرده و نسبت به درمان آن اقدام فرمایید. همچنین ایشان در رابطه با مشاور ازدواج، روابط میان فردی و کنترل بیماری‌های مزمن نیز مهارت دارند.

آدرس: تهران، بلوار اندرزگو، روبروی فست فود شادی، بن بست سالاری، پلاک 12، طبقه 4

شماره تماس: 02122677113

دکتر بهزاد صدقی

  • دکتر بهزاد صدقی

اگر به لیست 10 روانشناس خانواده تهران نگاه کنید، یکی از اسامی که به چشم شما می‌خورد، دکتر بهزاد صدقی نام دارد. ایشان دارای مدرک تخصصی در زمینه مشاوره فردی، خانوادگی، کودک و همچنین مشاوره تحصیلی هستند. در صورتی که دچار وسواس هستید و یا احساس می‌کنید یکی از اعضای خانواده شما دچار اختلالات شخصیتی است، می‌توانید به دکتر بهزاد صدقی مراجعه کنید. همچنین ایشان در زمینه اموری مانند ترس، اضطراب، پرخاشگری، شب ادراری و انواع فوبیا، تخصص و مهارت بالایی دارند و به شما برای درمان آن‌ها کمک خواهند کرد.

آدرس: تهران، خیابان پیروزی، خیابان پنجم نیرو هوایی، بالاتر از فلکه دوم نیرو هوایی، پلاک 270، طبقه 2، مرکز مشاوره شکرانه

شماره تماس: 09190220410

دکتر سید ابوالقاسم مهری نژاد

  • دکتر سید ابوالقاسم مهری نژاد

حال که در حال بررسی 10 روانشناس خانواده تهران هستیم، اجازه دهید به نام دکتر سید ابوالقاسم مهری نژاد نیز بپردازیم. ایشان علاوه بر این که در زمینه مشاور خانوادگی مهارت و دانش بالایی دارند، بلکه می‌توانند در زمینه مشاوره ازدواج و روانکاوی نیز به شما کمک کنند. اگر احساس می‌کنید به تازگی دچار مشکلات اعصاب و روان شده‌اید، در خانواده شما اختلافات زیادی به وجود آمده است و یا کودک و نوجوان ناسازگاری دارید، می‌توانید بر روی کمک دکتر سید ابوالقاسم مهری نژاد حساب کنید.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، 200 متر بالاتر از بلوار دادمان، چهارراه بلوار دریا، نبش بوستان 2 شرقی، پلاک 6، طبقه 4، زنگ 10

شماره تماس: 02188591499

دکتر سمانه همتیان

  • دکتر سمانه همتیان

دکتر سمانه همتیان نیز یکی از بهترین مشاورانی است که به عنوان روانشناس خانواده تهران در حال فعالیت بوده و خدمات گسترده‌ای به مراجعان خویش ارائه می‌دهند. ایشان علاوه بر روانشناسی خانواده، در زمینه مشکلات فردی، زوج درمانی و مشاوره فردی نیز به فعالیت مشغول هستند. اگر در زندگی خود شکست عاطفی را تجربه کرده‌اید، در مرحله سوگ به سر می‌برید و یا احساس می‌کنید افسرده شده‌اید، می‌توانید از دکتر سمانه همتیان برای رفع این مشکلات کمک بگیرید.

آدرس: تهران، گیشا، نبش خیابان هفدهم، پلاک ۲۵۶، واحد ۷، کلینیک مهارت آموزان روان

شماره تماس: 02186174690

  • دکتر سیمین رضاوند زایری

اگر به لیست 10 روانشناس خانواده تهران مراجعه کنید، نام دکتر سیمین رضاوند زایری نیز در میان سایر متخصصان و روانشناسان به چشم می‌خورد. ایشان نه تنها در زمینه خانواده یک روانشناس و مشاور بسیار خوب به شمار می‌روند، بلکه می‌توانند در زمینه مشاوره فردی، شغلی و تحصیلی نیز خدماتی را به شما ارائه نمایند. شما می‌توانید برای ازدواج، طلاق و اختلالاتی مانند اضطراب، استرس، وسواس و… نیز به ایشان مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، مرزداران شرق، زیر پل یادگار امام، خیابان گلستان، گلستان 15، پلاک 4، واحد 11، مرکز سیمین

شماره تماس: 09120847401

دکتر شیرین ربانی

  • دکتر شیرین ربانی

دکتر شیرین ربانی یکی دیگر از روانشناسانی است که سال‌هاست با دانش و تخصص خود، به مراجعان خویش خدمات ارزنده‌ای را ارائه می‌نماید. اگر در خانواده شما مشکلاتی وجود دارند که از پس حل آن‌ها بر نمی‌آیید، یا در زمینه مشاوره فردی و نوجوان به کمک نیاز دارید، می‌توانید به دکتر شیرین ربانی مراجعه نمایید. همچنین ایشان در زمینه درمان اختلالاتی مانند اضطراب، افسردگی و… نیز می‌توانند به شما کمک کنند.

آدرس: تهران، تهرانپارس، بلوار شاهد، نبش خیابان عمارستانی، خیابان 212 شرقی، ساختمان پریسا، واحد 407

شماره تماس: 09351099958

دکتر حمیرا موحدی طالمی

  • دکتر حمیرا موحدی طالمی

اگر بخواهیم به یکی از با تجربه‌ترین افرادی که به عنوان روانشناس خانواده تهران به فعالیت مشغول هستند اشاره کنیم، بدون شک از دکتر حمیرا موحدی طالمی نام خواهیم برد. ایشان در تمامی حوزه‌های خانواده و به خصوص روابط میان زوجین، راهکارهای بسیار خوبی را به مراجعان خویش ارائه می‌نمایند. علاوه بر این شما می‌توانید برای درمان استرس، اضطراب و افسردگی خود نیز بر روی دانش و تجربه ایشان حساب کنید.

آدرس: تهران، تهرانپارس، میدان هفت حوض، خیابان جانبازان شرقی، پلاک 457، ساختمان ایران زمین، طبقه 5، واحد 13، کلینیک نهال آرامش

شماره تماس: 02177245332

دکتر کوروش مهدیون

  • دکتر کوروش مهدیون

دکتر کوروش مهدیون به سبب مهارت و تجربه بسیار خوبی که در زمینه درمان مشکلات خانوادگی دارند، به عنوان یکی از بهترین مشاوران و روانشناس خانواده تهران شناخته شده‌اند. شما می‌توانید برای درمان بسیاری از اختلافات زناشویی خود به ایشان مراجعه نمایید. دکتر کوروش مهدیون، مهارت‌های زندگی را به شما یاد می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا دوباره پایه‌های زندگی خانوادگی خود را محکم و استوار نمایید.

آدرس: تهران، خیابان ستارخان، بعد از بازارچه سنتی، رو به روی ایستگاه آتش نشانی، نبش خیابان صحرایی، ساختمان پزشکان جوانه، طبقه 4، واحد 1، سرود آفرینش

شماره تماس: 02144252753

دکتر بهاره نعمتی روشن

  • دکتر بهاره نعمتی روشن

در پایان لیست خود، باید به نام دکتر بهاره نعمتی روشن نیز به عنوان روانشناس خانواده تهران اشاره کنیم. ایشان سال‌های بسیار زیادی است که در زمینه مشاور خانواده و زوج درمانی به فعالیت مشغول بوده و در این زمینه شناخته شده هستند. البته شما می‌توانید به غیر از مسائل و مشکلات خانوادگی خود، در زمینه اختلالات رفتاری، روانکاوی، مشاوره پیش از ازدواج و… نیز به ایشان مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، قلهک، پلاک 1511، طبقه 2، واحد 5، کلینیک روزنه نو

شماره تماس: 02122616408

 

سخن پایانی

روانشناسی خانواده، یکی از مهم‌ترین شاخه‌های علمی روانشناسی به شمار می‌رود و همان گونه که از نام آن پیداست، تمرکز اصلی آن بر روی خانواده و دغدغه‌های آن قرار دارد. یک روانشناس خانواده، با دانش و تجربه‌ای که در طول سال‌ها تحصیل و فعالیت خود به دست آورده است، باعث تحکیم ستون خانواده می‌گردد. با کمک او می‌توان بسیاری از مشکلاتی که در خانواده به وجود آمده است را برطرف نمود و خانواده را تبدیل به یک بستر امن و آرام برای اعضای آن نمود. ما در این مقاله سعی کردیم لیست 10 روانشناس خانواده تهران را با شما عزیزان در میان بگذاریم تا بهتر بتوانید به آدرس و شماره تلفن این عزیزان دسترسی داشته باشید. پس اگر دچار هر بحران و دغدغه‌ای در زندگی خود هستید، به یکی از این روانشناسان ماهر و با تجربه مراجعه نموده و با کمک ایشان، دوباره شادی و آرامش را در خانه و خانواده خود جاری کنید.

مقالات پیشنهادی :

آیا می توان با مرد کوچکتر از خود ازدواج کنیم؟

با سیاست از خانواده شوهرت گله کن!

با شوهر بی مسئولیت چطوری برخورد کنم؟

تاثیر وسواس(OCD) بر روابط جنسی زن و مرد!

دخالت در زندگی زن و شوهر توسط دیگران(روش های جلوگیری+علت دخالت)

0 تا 100 سوالات مهم در خواستگاری[روانشناسی+مذهبی+اقتصادی و…]

چرا زنان بیشتر درخواست طلاق می دهند؟

با مرد کوچکتر از خود ازدواج کنیم؟