آشنایی با بهترین روانشناس خانواده (لیست 15 روانشناس برتر در حوزه مشاوره خانواده)


چه جایی را می‌توان بهتر از خانه و خانواده پیدا کرد که امنیت، آرامش و عشق را برای انسان به ارمغان آورد؟ آیا محیطی امن‌تر و گرم‌تر از خانواده سراغ دارید؟ خانواده جایی است که جسم و روح ما در آن آرامش پیدا می‌کند و برای زندگی در میان اجتماع آماده می‌شویم. اما اگر در خانواده مشکلی به وجود آمده و پایه‌های آن سست و لرزان شوند، احساس امنیت و آرامش تمامی اعضای خانواده از میان می‌رود. به همین سبب ما تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله، لیست 15 دکتر که به عنوان بهترین روانشناس خانواده شناخته شده‌اند را به شما عزیزان معرفی کنیم و خوشحال می‌شویم اگر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

دکتر شیرین ولی زاده

  1. دکتر شیرین ولی زاده

اگر بخواهیم به بهترین مشاور روانشناس خانواده در تهران اشاره کنیم، بدون شک از دکتر شیرین ولی زاده نام خواهیم برد. ایشان موسس مرکز زندگی شیرین هستند و تمام تلاش خود را بر این قرار داده‌اند که به افراد و خانواده‌ها کمک کند تا با حل مشکلات خویش، دوباره از بستر گرم و دلنشین خانواده خود لذت ببرند. ایشان در زمینه مشاوره فردی، گروهی، زوج درمانی، کودک و نوجوان نیز مهارت‌های فراوانی دارند و با تمام وجود به شما کمک می‌کنند.

آدرس: گیشا، بین خیابان 29 و 31، پلاک 334، طبقه 3

شماره تماس ثابت: 02188276902

شماره تماس موبایل: 09059767962

شماره واتس اپ: 09059767962

دکتر سپیده رحیمی نژاد

  1. دکتر سپیده رحیمی نژاد

پس از دکتر شیرین ولی زاده، بهترین روانشاس خانواده که در این مقاله می‌خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم، دکتر سپیده رحیمی نژاد هستند. ایشان در زمینه مدیریت رابطه عاطفی، خیانت، بحران‌های عاطفی، مشاوره قبل از ازدواج، طلاق و… به شما کمک خواهد کرد.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، نرسیده به چهارراه نیایش، رو به روی ایستگاه بی آر تی، نبش بهرامی، پلاک 81، مرکز مشاوره سپیدار مهر

شماره تماس:

02188202476

02188208364

0218864908

09363841249

  1. دکتر صدیقه ابراهیمی

اگر به دنبال یک دکتر روانشاس خانواده خوب و با تجربه هستید، ما به شما دکتر صدیقه ابراهیمی را معرفی می‌کنیم. ایشان در زمینه مشاوره خانواده، زوج درمانی، خودشناسی، مشکلات کودک و نوجوان و هر گونه اختلال شخصیتی به شما کمک خواهد نمود. اگر می‌خواهید شخصیت خود را ارتقاء بخشید و با خانواده خود ارتباط موثری برقرار نمایید، می‌توانید از دانش و تجربه ایشان استفاده کنید.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، تقاطع میرداماد، پلاک ۱، طبقه ۳، روبروی داروخانه میرداماد، مرکز مشاوره نیک اندیشان

تلفن مطب:  ۰۲۱۲۲۹۰۴۵۰۷  –  ۰۲۱۲۲۹۰۴۵۰۸

مشاوره آنلاین در واتساپ: ​​​۰۹۲۱۹۷۳۱۴۲۵

دکتر رامین علوی نژاد

  1. دکتر رامین علوی نژاد

دکتر رامین علوی نژاد سال‌هاست به عنوان بهترین مشاور روانشناس خانواده در حال ارائه خدمات به مراجعان خویش هستند. ایشان عضو انجمن روانشناسی آمریکا هستند و در زمینه مشاوره خانواده، مشاوره فردی و درمان هر گونه اضطراب، استرس و افسردگی به شما کمک می‌کنند. ایشان کتاب‌ها و مقالات زیادی تالیف کرده‌اند و یکی از بهترین مشاوران خانواده در کشورمان به شمار می‌روند.

آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، نرسیده به میدان کتاب، پلاک 129، طبقه 2، واحد 205

شماره تماس: 02128425885

دکتر فرزانه پورکاظم

  1. دکتر فرزانه پورکاظم

در میان لیست بهترین روانشناس خانواده، باید به نام دکتر فرزانه پورکاظم نیز اشاره کنیم. ایشان برگزار کننده دوره‌های درمان شناختی، روان درمانی، دور‌ه‌های مبتنی بر پذیرش و تعهد در سطح کشور هستند. شما می‌توانید برای مشاوره قبل و بعد از ازدواج به ایشان مراجعه نموده و مهارت‌های ارتباطی خود را با اعضای خانواده و جامعه بهبود بخشید.

آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار فردوس شرق، خیابان ولیعصر، نبش اعتمادیان، ساختمان ایران، پلاک 56، واحد 2، کلینیک روانبان ایرانیان

شماره تماس: 02144009440

دکتر سودابه رئوف

  1. دکتر سودابه رئوف

دکتر سودابه رئوف، سال‌هاست به عنوان دکتر روانشناس خانواده در تهران به کار و فعالیت مشغول هستند. ایشان علاوه بر سه کتاب در حوزه روانشناسانی، مقالات عملی متعددی را نیز در مجلات معتبر به چاپ رسانده‌اند. همچنین به غیر از ارائه خدمات مشاوره خانواده، برگزار کننده بسیاری از کارگاه‌های آموزشی و روانشناختی نیز هستند.

آدرس: تهران، آریاشهر، بلوار آیت الله کاشانی به سمت شرق، رو به روی شهرداری منطقه 5، پلاک 432، مجتمع افرا، طبقه همکف، شماره 101، مرکز مشاوره باران

شماره تماس: 02144031952

  1. دکتر رضا ابوالقاسمی فر

در میان لیست بهترین مشاور روانشناس خانواده در تهران، نام دکتر رضا ابوالقاسمی فر نیز به چشم می‌خورد. ایشان سال‌هاست در زمینه مشاوره قبل از ازدواج، زوج درمانی، خانواده درمانی و… به فعالیت مشغول هستند. همچنین شما می‌توانید برای درمان انواع اختلالات اضطرابی و عصبی خود، بر روی دانش و تخصص ایشان حساب کنید.

آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهای خیابان علامه طباطبایی، نبش خیابان 22 غربی، پلاک 2، ساختمان فرهان، طبقه همکف، واحد 10، مرکز مشاوره مهروان

شماره تماس: 02122148429

  1. دکتر عباس عطایی

اگر به دنبال بهترین روانشناس خانواده در تهران هستید، می‌توانید به آقای دکتر عباس عطایی مراجعه نموده و رفع بسیاری از مشکلات و مسائل خانوادگی خود را به ایشان بسپارید. بسیاری از تعارضات زناشویی و مشکلات خانوادگی، به دست ایشان کاملاً برطرف می‌گردند و شما می‌توانید دوباره بستر گرم و پر مهر خانواده را تجربه کنید.

آدرس: تهران، نارمک، بزرگراه رسالت، حد فاصل متروی سرسبز و علم و صنعت، خیابان مدائن، خیابان پنجه شاهی، پلاک 4، طبقه دو، مرکز مشاوره گنج نیکان

شماره تماس: 02177181814

دکتر لیلا جبلی

  1. دکتر لیلا جبلی

دکتر لیلا جبلی که در حال حاضر به عنوان دکتر روانشناس خانواده به فعالیت مشغول هستند، رتبه اول دانشگاه علامه طباطبایی و خوارزمی تهران می‌باشند. ایشان علاوه بر تالیف کتاب، در زمینه مشاور ازدواج و خانواده، خیانت همسر، زوج درمانی و درمان هر گونه اختلال شخصیتی، به مراجعان خویش کمک می‌کنند.

آدرس: تهران، ونک، خیابان جردن جنوبی، خیابان نوزدهم، پلاک 12، طبقه پنجم، واحد 17

شماره تماس: 02188881984

دکتر سحر کیانی نژاد

  1. دکتر سحر کیانی نژاد

یکی دیگر از بهترین مشاور روانشناس خانواده که در این قسمت قصد داریم به شما عزیزان معرفی کنیم، دکتر سحر کیانی نژاد نام دارد. ایشان دانش و مهارت بالایی در زمینه درمان بسیاری از مشکلات عاطفی و خانوادگی دارند. شما می‌توانید برای مشاور ازدواج، طلاق و درمان بسیاری از مشکلات فردی خویش، یک قرار ملاقات با ایشان ترتیب دهید.

آدرس: تهران، جلال آل احمد، پس از گیشا، پلاک 131، طبقه چهارم، واحد هشتم

شماره تماس: 02188285528

دکتر سید ابوالقاسم مهری‌ نژاد

  1. دکتر سید ابوالقاسم مهری‌ نژاد

دکتر سید ابوالقاسم مهری‌ نژاد نیز به عنوان بهترین روانشناس خانواده در میان مراجعان شناخته شده‌اند و خدمات ارزنده‌ای به بیماران خود ارائه می‌دهند. ایشان بیش از 3 دهه تجربه در زمینه مشاوره دارند و یکی از بهترین کسانی هستند که شما می‌توانید برای رفع بسیاری از اختلافات خانوادگی خود از دانش و تجربه ایشان برخوردار شوید.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، 200 متر بالاتر از بلوار دادمان، چهارراه بلوار دریا، نبش بوستان دوم شرقی، پلاک ششم، طبقه چهارم، زنگ دهم

شماره تماس: 02188591499

  1. دکتر سحر روحی

دکتر سحر روحی، یکی از افرادی است که به عنوان بهترین مشاور روانشناس خانواده، در مرکز مشاوره حال خوب زندگی به فعالیت مشغول هستند. شما می‌توانید برای آموزش مهارت‌های زندگی مشترک، مشاوره قبل از ازدواج و بهبود روابط عاطفی خویش به این مراکز مراجعه نموده و از دانش و مهارت دکتر سحر روحی استفاده کنید.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از جام جم، نبش کوچه روانپور، برج جم، طبقه 5، واحد 3

شماره تماس: 02122746108

 

  1. دکتر اعظم رنجبر

اگر احساس می‌کنید از پس حل مسائل و مشکلات خانوادگی خود بر نمی‌آیید و زندگی مشترک شما به بن بست رسیده است، با دکتر اعظم رنجبر صحبت کنید. ایشان دکتر روانشناس خانواده هستند و در زمینه مشکلات خانوادگی، شکست‌های عاطفی به شما کمک می‌کنند. با مراجعه به ایشان می‌توانید روابط عاطفی خود را بهبود بخشیده و زندگی خود را در یک بستر امن و آرام ادامه دهید.

آدرس: تهران، خیابان نسیم بهشت، خیابان هفت آسمان، ساختمان میزان، نبش کوچه میزان

شماره تماس: 09215826863

دکتر معصومه زارع

  1. دکتر معصومه زارع

یکی دیگر از افرادی که بسیاری از ما او را به عنوان بهترین روانشناس خانواده می‌شناسیم، دکتر معصومه زارع می‌باشند. ایشان با صبوری و مهارت بالای خود، ریشه اصلی مشکلات زناشویی شما را پیدا کرده و برای رفع آن، چاره‌ای می‌اندیشند.

آدرس: تهران، خیابان اشرفی اصفهانی، نرسیده به خیابان مرزداران، نبش کوچه وحدتی، مجتمع نگین B، پلاک ۱۲۵، ط 2، واحد ۵

شماره تماس: 02144259017 _ 02144276456

  1. دکتر عاطفه نکویی

دکتر عاطفه نکویی، فعالیت خود را در زمینه مشاور خانواده، مشاور فردی و مشاور ازدواج به مراجعان خویش ارائه می‌نماید. اگر احساس می‌کنید هر گونه مشکلی میان شما و اعضای خانواده شما وجود دارد و یا به مشاوره فردی نیاز دارید، می‌توانید با ایشان تماس بگیرید و روند درمانی خود را به او بسپارید.

آدرس: تهران، قیطریه، میدان چیذر، ساختمان بانک موجود

شماره تماس: 09981542886

 

سخن پایانی

خانواده بستری است که تاثیر بسزایی در سرنوشت فردی و اجتماعی ما به همراه دارد. خانواده کوچک ترین اجتماعی است که وجود دارد و ما در این بستر امن و آرام رشد می‌کنیم و برای زندگی و آینده آماده می‌شویم. اما هر خانواده‌ای با دغدغه‌ها و مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند و این موضوع دور از تصور نیست. پس اگر در خانه و خانواده شما نیز مشکل یا اختلافی میان اعضا وجود دارد، نگران نباشید. شما می‌توانید با کمک بهترین روانشناس خانواده که در این مقاله به نام 15 نفر از آن‌ها اشاره کردیم، دوباره خانواده را تبدیل به یک بستر آرام، گرم و مهربان برای رشد خود نمایید. فراموش نکنید که خانواده همیشه ارزش آن را دارد که برای آن بجنگید و پایه‌های آن را محکم و استوار نگه دارید.

مقالات پیشنهادی :

آیا می توان با مرد کوچکتر از خود ازدواج کنیم؟

12 راه برای جدا کردن شوهر تنبل از رخت خواب!

با سیاست از خانواده شوهرت گله کن!

با شوهر بی مسئولیت چطوری برخورد کنم؟

دخالت در زندگی زن و شوهر توسط دیگران(روش های جلوگیری+علت دخالت)

چگونه دوباره به همسر خود اعتماد کنم؟(علت بی اعتمادی+رفع بی اعتمادی)

0 تا 100 سوالات مهم در خواستگاری[روانشناسی+مذهبی+اقتصادی و…]

چرا زنان بیشتر درخواست طلاق می دهند؟

با مرد کوچکتر از خود ازدواج کنیم؟